Czego pragną kobiety ?
BOX od Drogerium.pl

28 września 2017


Kto mnie obserwuje na instagramie [klik] i facebook'u [klik] ma info zawsze, jako pierwszy, więc jak najbardziej tam zapraszam! Na fanpage'u już się chwaliłam, na instagramie również, że dostałam box od Drogerium.pl o wdzięcznej nazwie "Czego pragną kobiety". Czy zawartość pudełka to jest właśnie to, czego pragnę? Dowiedzmy się! :)


Box przychodzi do nas w mrocznym czarnym opakowaniu, mi się podoba. Mam masę przeróżnych kolorowych pudełeczek, które muszę chować, bo inaczej robi się zbyt pstrokato i nic do siebie nie pasuje, więc to na pewno będę mogła gdzieś wykorzystać, super! O tym mówiłam na instastory, że brakuje mi trochę kartki z opisanymi wszystkimi kosmetykami, cenami itd., jaka znajduje się w innych boxach, ale i bez tego dam radę, także chill.
Mamy 4 produkty pełnowymiarowe i dwa koktajle.


  • Simplic,Simple Weight Control, Wysokobiałkowe koktajle dla osób odchudzających się o smaku ciasteczka i waniliowo-śmietankowym. // 39,65zł za 10 saszetek
Wysokobiałkowy suplement diety w postaci proszku do przygotowania koktajlu, polecany szczególnie osobom odchudzającym się. Produkt został wzbogacony o insulinę z cykorii oraz proszek z opuncji figowej, która przyczyna się do kontrolowania wagi przez zmniejszanie apetytu i ilości dostarczanych do organizmu kalorii. Ponadto absorbuje tłuszcze i cukry, przyczynia się do utrzymania prawidłowego poziomu glukozy we krwi oraz wspomaga metabolizm tłuszczów.


Jeszcze nie piłam takich bajerów, mimo że przymierzałam się do zakupu shaker'a już od dawna i jakoś nigdy mi nie po drodze, a w sumie nie pijam białkowych bajerów, więc tak naprawdę średnio mi potrzebne (grunt to logika haha). Więc jeszcze nie wiem w czym to zrobię, ale na pewno spróbuję ;). Z tego, co wyczytałam należy pić jakieś 3 dziennie, to jedna paka wystarczy na jakieś trzy dni, a w box'ie znajdowały się dwie saszetki, ale jakoś to rozdzielę może nawet na kilka dni ;D.

Regenerum regeneracyjne serum do twarzy przeznaczone jest do każdego rodzaju cery, nawet przesuszonej i odwodnionej, wymagającej regeneracji. Może być stosowany zarówno jako kuracja, jak i do codziennej pielęgnacji zamiast kremu i/lub jako baza pod makijaż. Serum natychmiast wygładza powierzchnię cery, optycznie poprawia jej wygląd, zmniejsza widoczność porów i linii mimicznych, likwiduje oznaki zmęczenia, wyrównuje koloryt, matuje oraz pozostawia skórę jedwabiście gładką i aksamitnie miękką.
Silnie odbudowuje i odżywia skórę jednocześnie widocznie ją wygładzając.

Ten produkt znam, mam i właśnie kończę go używać. Recenzję możecie przeczytać tutaj. I już teraz mogę Wam powiedzieć (jeśli nie chce wam się czytać recenzji), że serum jest bardzo fajne, treściwe i fajnie odżywia i regeneruje skórę. Także tutaj bardzo fajnie ;).

  • Regenerum, Regeneracyjne serum do paznokci // ok. 17zł za 5ml
Regenerum regeneracyjne serum do paznokci wzmacnia płytkę paznokcia zapobiegając jej rozdwajaniu oraz pielęgnuje otaczający naskórek. Serum wzmacnia, nawilża i regeneruje płytkę paznokcia. Dzięki wysokiej zawartości odżywczych olejów nawet kruche i łamliwe paznokcie odzyskują naturalna elastyczność, stają się mocne, zdrowe i odporne na uszkodzenia. Dodatkowo zastosowane w preparacie witaminy A i E chronią przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, a olej cytrynowy wpływa na rozjaśnienie przebarwień, przywracając paznokciom naturalny i piękny wygląd.

Kolejny produkt od Regenerum, a akurat ten chciałam wypróbować od dawna, bo co chwilę mówię Wam o stanie moich paznokci i niestety, ale wszystkie produkty działają doraźnie. Nic nie jest w stanie pomóc mi i utwardzić mi płytki. Dodatkowo teraz jestem po ponad miesięcznym noszeniu żeli, więc paznokcie są znowu w tragicznym stanie, ale zaczynamy testować, więc się okaże ;). 

  • Bioliq, intensywne serum rewitalizujące // ok. 30zł za 30ml
Preparat zawiera ekstrakt z kawioru, który jest bogatym źródłem protein, lipidów, witamin i minerałów. Dzięki temu serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry, aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Dzięki obecności składnika aktywnego, wyizolowanego z korzeni tarczycy bajkalskiej, poprawia jędrność i elastyczność, jednocześnie hamując starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, poprzez zwiększenie liczby podziałów komórkowych. Oddziałując na metabolizm preadipocytów i adipocytów, znacząco redukuje podwójny podbródek, co widocznie wpływa na kontur twarzy. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki.


Markę Bioliq kojarzę, nie miałam jeszcze nic od tej marki, ale strasznie mnie ciekawił żel do mycia twarzy, który na pewno w końcu dorwę. Na razie będę testować to serum. Nie przepadam za bardzo za takimi olejkami i tłustymi formułami, ale wydaje mi się, że z tego produktu będę zadowolona ;).

  • Redblocker, płyn micelarny // ok. 20zł za 200ml
Płyn micelarny RedBlocker Micellar Water, w którego składzie znajdują się m.in. gliceryna, kwas mlekowy oraz wyciąg z kasztanowca zwyczajnego dokładnie usunie makijaż, pielęgnuje cerę, ale także dba o wzmocnienie kruchych naczynek krwionośnych. Formuła produktu jest na tyle bezpieczna, że możesz stosować ją do czyszczenia delikatnych okolic oczu. Wyciąg z kasztanowca bogaty we flawonoidy, saponiny, związki mineralne wpływa na zmniejszenie przepuszczalności naczyń krwionośnych oraz widoczności tzw. pajączków. Cera w wyniku tego działania staje się jednolita, gładka oraz promienna. Gliceryna pozwala na wiązanie wody w warstwie rogowej naskórka i tym samym blokuje nadmierne przesuszenie się twarzy. 

Płyn micelarny, jak mówiłam na instagramie, właśnie mi się kończy,więc w idealnym czasie płyn do mnie trafił ;). Też jestem ciekawa jaki on się okaże, bo płyny micelarne to jest coś, co baaardzo lubię, bo najszybciej zmywają makijaż ever. Nie słyszałam nic o nim, ani o marce także się okaże ;).


I wyczyściłam pudełko! Myślę, że za jakiś miesiąc przyjdę do Was z krótkimi recenzjami każdego produktu. Chyba, że będę w stanie wcześniej, to oczywiście przyjdę wcześniej. Dajcie znać, jaki produkt ciekawi Was najbardziej, który znacie, który lubicie i co sądzicie o całym pudelku? Według mnie, mega, ja jestem bardzo zadowolona, bo są produkty mega dobrane i naprawdę będę używać każdy, nie ma jakichś randomowych jak zwykły dezodorant czy drogeryjna pasta do zębów, co szczerze, ale w takich boxach powinny znajdować się wyselekcjonowane produkty, a nie jakiekolwiek.
Pudełko kosztuje 60zł, więc jak najbardziej się opłaca, jeżeli macie ochotę na te produkty i zamówić możecie je tutaj ;).


24 komentarze:

  1. Widziałam już u jednej z dziewczyn to pudełko :) zawartość całkiem fajna a Redblocker miałam był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniałe pudełko tu widzę!
    Nic, tylko się "do przetestowania"!
    Super! Zawsze jak widzę Bioliq - mam dobre skojarzenia.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty regenerum już miałam i bardzo się z nimi polubiłam :) Fajny boxik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bioliq wydaje mi się najciekawszym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny różnorodny zestaw, fajnie, że drogeria skomponowała własny box ::)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o kosmetyki to strzał w dziesiątkę, bioliq i regenerum chyba każdej osobie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że produkty tak łatwo dostępne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lipne - zabrakło tam czekolady :D a poważnie to całkiem niezłe - lubię to serum z Bioliq :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna zawartość, chętnie bym wypróbowała regenerum i bioliq

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu pudełko z przydatną zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie taka średnia zawartość, ale ja nie zamawiam tego typu pudełek, jak dla mnie strata kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Will have to check these products out! Always get the best fashion ideas from your blog, thanks for the share!
    Gregg

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej ucieszyłyby mnie produkty Regenerum ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już to pudełko, ale mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł na pudełko ciekawy, ale ta nazwa "czego pragną kobiety" to jak dla mnie strzał w kolano - każda kobieta pragnie czego innego, jednej podpasuje bioliq, innym nie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa zawartość :) Nic z tych kosmetyków jeszcze nie miałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam sporo jakichś boxów i dopiero ten wydał mi się warty swojej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fakt, pudełeczko bardzo stylowe;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna zawartość, nic jeszcze nie miałam z tego ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o komentarze na temat notki lub moich wpisów u Was ;))
miło mi, że mam fajnego bloga, ale za pusty komentarz nie dodam do obserwowanych ;))
mimo wszystko lubię z Wami rozmawiać, czy nawet ostrzej konwersować ;)) :DDD